Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

blog-14

Čl. I – Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“), jejímž předmět je nákup a prodej knihy a doplňkových online produktů a/nebo služeb anebo dalších pořádaných vzdělávacích tréninků nebo online programů osobního rozvoje (dále jen předmět koupě), kterou strany uzavírají prostřednictvím webových stránek https://superdite.cz.

Účelem a smyslem těchto produktů, kurzů, seminářů, tréninků a aktivit je rozšíření a doplnění vzdělání v oblastech, které vám pomohou zlepšit vedení dětí a celé rodičovství, a to na základě zkušeností, praxe a výzkumů autorů a spoluautorů těchto programů a/nebo knih. Věříme, že děti jsou naše budoucnost a je potřeba jim dopřát to nejlepší, co se zjistilo o jejich výchově a vedení. Budeme tak moc rádi, když budete šířit povědomí o tomto projektu dál.

1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti kupujících a prodávajícího, kterým je obchodní společnost Pomáháme uspět s.r.o., Dlouhá 730/35, Praha 1, 110 00, IČ 29134366. V souladu s § 262 odst. 1 obchodního zákoníku se smluvní vztah řídí v otázkách těmito obchodními podmínkami blíže neupravený obchodním zákoníkem i v případě, že kupujícím je fyzická osoba-spotřebitel, tím není vyloučena právní úprava na ochranu spotřebitele, zejména ust. §§ 51a – 65 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZOS).

1.3 Uzavřením kupní smlouvy kupující přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí vč. finančních, jsou pouze v rukou kupujícího a autor za ně nenese žádnou odpovědnost. Autor sdílí své zkušenosti a vlastní názory.

Čl. II – Objednávka

2.1 Kupující prohlašuje, že se seznámil se všemi informacemi týkajícími se objednávky, a to na adrese https://superdite.cz anebo její podstránky. Kupující objednává předmět koupě vyplněním elektronického formuláře objednávky prostřednictvím webové stránky https://superdite.cz anebo její podstránky. Kupující je povinen objednávku před jejím odesláním zkontrolovat a případně opravit.

Odeslaná objednávka je právně závazná a kupujícímu a prodávajícímu vznikají vzájemná práva a povinnosti, tj. prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu předmět koupě a kupující se zavazuje uhradit kupní cenu. Kupující odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami pro nákup na webové stránce https://superdite.cz obchodní společnosti Pomáháme uspět s.r.o., a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky, které jsou zároveň zveřejněné na webových stránkách prodávajícího jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, která je uzavřena vyplněním a odesláním objednávky.

Čl. III – Kupní cena, daňový doklad

3.1 Ve Shrnutí přihlášky (objednávkovém formuláři) na webové adrese https://superdite.cz anebo její podstránky najdete všechny ceny služeb, jak bez DPH, tak i s DPH v zákonné výši k datu objednání.

3.2 Faktura: Ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad-fakturu nebo zjednodušený daňový doklad, který slouží jako doklad o zakoupení zboží. Tento doklad bude zaslán elektronickou formou v PDF na email uvedený v objednávce a kupující souhlasí s tím, že jej bude akceptovat v této podobě. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty a ceny v propagačních materiálech jsou uvedeny včetně DPH.

Čl. IV – Způsob a forma platby

3.3 Způsob platby:

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.

Na případných živých akcích prodávajícího lze uhradit objednávku tréninku platebním terminálem, který provozuje společnost B-Payment s.r.o., a vždy objednávající dostanete potvrzení o uhrazení bezprostředně po zaplacení.

3.4 Možnosti plateb:

a) Online platební kartou: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro.
b) Bankovním převodem: Raiffeisen BANK, GE Money, Fio, KB, ČSOB, mBank a další.
c) Platebním terminálem: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro.
d) Bitcoinem online.

3.5 Forma platby:
Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky je možná jen zcela výjimečně u akce a produktu oznámeného prodávajícím po časově omezenou dobu.

3.6. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

3.7. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

3.8. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

3.9. “Doprava zdarma” v případě objednávky knihy znamená, že objednávající učiní první pokus o dodání zboží na adresu kupujícího. Pokud však nebude moci být doručeno z důvodu, který prodávající přímo nezpůsobil, nelze tento způsob dopravy požadovat pro opakování zaslání knihy (tedy opakované doručení zdarma na náklady prodávajícího). Opakované zaslání knihy kupujícímu je účtováno částkou 100 Kč (dále jen jako “manipulační poplatek”).

Čl. V. – Garance vrácení peněz

4.1 Po odeslání objednávky knihy zadáváme požadavek na tisk a proto tato objednávka nemůže být stornována, s čímž kupující výslovně souhlasí. Pokud s tímto kupující nesouhlasí, neprovede jakoukoliv objednávku.

V případě, že by kniha nedorazila ani do 30 pracovních dnů po uvedeném datu odeslání knihy u objednávky, může kupující požadovat opětovné odeslání knihy na náklady prodávajícího (Za předpokladu, že nebyla Českou poštou vrácena na naši adresu např. pro zadání špatné adresy, nevyzvednutí a jiných důvodů specifikovaných Českou poštou, jinak je v tomto případě za znovu zaslání knihy kupujícímu účtován manipulační poplatek pro opakované doručení).  

Elektronické produkty nemohou být vráceny ani zpětně vyměněny za finanční hotovost, jelikož jsou dodávány bezprostředně kupujícímu k jeho užití. 

4.2 Vstupenka na živou akci nemůže být vyměněna zpět za finanční hotovost z jakéhokoliv důvodu. Může být však darována jiné osobě a prodávající na požádání (min. 7 dnů před akcí) změní jméno, přijmení, email a telefon účastníka dle toho, co mu osoba, která vstupenku zakoupila, napíše za iniciály e-mailem. Rádi jméno účastníka na požádání tedy změníme dle přání.

4.3. Vstupenka na živou akci bez náhrady propadá, nedostaví-li se kupující nebo držitel vstupenky na zakoupenou akci v termínu a místě uvedeném prodávajícím v emailu s organizačními pokyny k aci. Bohužel s živými akcemi vznikají vysoké náklady na pronájem, techniku, aparaturu, organizaci, a nemůžeme nést břímě za neúčast na naší straně. Ceny našich živých akcí se snažíme dávat tak nízké, jak je to jenom možné vzhledem k jejich povaze, programu, hodnotě a termínu zakoupení.

Čl. VI. – Sankce

5.1 Nezaplatí-li kupující prodávajícímu kupní cenu řádně a včas, je povinen prodávajícímu zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z kupní ceny zboží za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny zboží, která je splatná bezprostředně po doručení výzvy k zaplacení této smluvní pokuty na email kupujícího zaregistrovaný přes webovou stránku https://superdite.cz zaslaná ze strany společnosti Pomáháme uspět s.r.o., a to prostřednictvím bankovního převodu na účet společnosti Pomáháme uspět s.r.o.

Čl. VII. – Odpovědnost a souhlas

6.1 Odpovědnost za obsah webu: Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

6.2 Prodávající a osoby za něj vystupující se zříkají odpovědnosti za jakékoliv škody fyzického, materiálního nebo duševního rázu, a to využitím jakýchkoliv informací, technik, cvičení, postupů, návodů, strategií apod. z těchto webových stránek anebo materiálů či knih prodávajícího anebo na základě živých tréninků. Veškeré informace jsou kupujícímu poskytnuty bez záruky a jejich využití je plně na vlastním uvážení kupujícího a proto ani za jakékoliv dopady (ať kladné nebo záporné) nemůže prodávající nést jakoukoliv odpovědnost. 

Objednávající toto akceptujte vstupem na tyto webové stránky https://superdite.cz anebo účastí na živé akci prodávajícího anebo objednáním jakéhokoliv produktu a/nebo služby.

Prodávající a autoři  činí vše v dobré víře a na základě svých vlastních názorů a zkušeností a snaží se inspirovat, nikoliv dávat závazná doporučení, proto nenesou odpovědnost za jakékoliv užití ani oni sami. Pokud jsou uvedeny příklady finančního charakteru, nelze garantovat stejný výsledek, neboť je závislý na množství faktorů – jako je např. schopnost všechny dovednosti a znalosti aplikovat v běžném životě, proto jsou to jen příklady demonstrativního a nezávazného charakteru. Veškeré investiční záležitosti doporučujeme nezávisle konzultovat se svým kvalifikovaným investičním, finančním a právním poradcem, neboť veškeré situace jsou individuální. Děkujeme za pochopení.

6.3. Specifika týkající se seminářů, kurzů, tréninků a živých akcí pořádaných prodávajícím, kupuje-li si objednávající na něj skrze tyto stránky vstupenku:
(kupující může být dále označován jen i jako “účastník”)
a) Organizátor si vyhrazuje právo změnit obsah živých akcí, harmonogram, lokalitu a cvičení, v závislosti na mimořádných okolnostech.
b) Organizátor nenese zodpovědnost na pořádaných živých akcích za žádné ztráty, zranění či poškození / krádeže majetku účastníků.  Účastníci živých akcí si musí své věci a cennosti hlídat a zabezpečit sami.
c) Účastníci živých akcí se zavazuje organizátorovi uhradit jakékoliv náklady na poškození majetku organizátora či prostor tréninku vzniklé v důsledku své nedbalosti či úmyslného poškození.
Jakákoliv krádež je okamžitě řešena s policií ČR a soudní cestou.
d) Jakékoliv vyrušování a narušování chodu tréninku je zakázané. Pokud k tomu dojde, bude účastník požádán, aby opustil trénink bez nároku na vrácení peněz.
e) Tréninky organizované prodávajícím jsou natáčené anebo nahrávané za účelem vytvoření videozáznamu s možným následným prodejem, za účelem marketingových aktivit a kontrolu kvality a další zlepšování tréninků. Účastníci souhlasí s podílem na natáčení po celou dobu konání akce a souhlasí, že prodávající má a získává k záznamům všechny práva duševního vlastnictví. Zároveň účastník souhlasí s pořizováním a jeho účastí na fotografiích a souhlasí, že organizátor získává všechna práva duševního vlastnictví k jejich užití, uchování a zveřejnění na dobu 10 let.
f) Všechny materiály organizátora jsou chráněny autorským právem. Každá osoba, která poruší ustanovení autorského zákona, podléhá nárokům organizátora na náhradu škody.
g) Účastníci se zdravotními indispozicemi jako je např. epilepsie, cukrovka, kardiostimulátor, problémy se srdcem a dýcháním, řídnutí kostí apod., jsou povinni informovat včas člena našeho týmu.
h) Každý účastník má právo kdykoliv živou akci opustit, avšak bez nároku na jakoukoliv kompenzaci.
i) Alkohol a drogy jsou na živých akcích prodávajícího přísně zakázané. Každý účastník pod jejich vlivem bude požádán, aby okamžitě trénink opustil. Nemá zároveň nárok na vrácení jakékoliv části ceny tréninku. Tato akce je zároveň nekuřácká a není dovoleno při ní kouřit (ani při cvičeních venku).
j) Účastníci živých akcí musí být v dobrém zdravotním a psychickém stavu a neměli by absolvovat dané cvičení, pokud by jim to mohlo zhoršit jejich zdravotní stav či ví, že by jim to opravdu ublížilo. Prodávající, organizátor, hotel či majitel prostorů, členové týmu a zaměstnanci organizátora, nemohou nést za účastníka jakoukoliv zodpovědnost. Účast účastníka na tomto tréninku je zcela dobrovolná a plně na vlastní rizika a svou vlastní zodpovědnost.
k) Pokud je účastníkovi méně jak 18 let, je nutné odevzdat prodávajícímu před vstupem do prostor konání živé akce prohlášení obou rodičů – zákonných zástupců, že za svého syna/dceru přebírají plnou zodpovědnost a souhlasí s jeho/její účastní na tomto tréninku v plném rozsahu a pochopením všech rizik.

Čl. VIII. – Ochrana údajů

7.1 Prohlášení prodávajícího: Společnost Pomáháme uspět s.r.o. se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter osobních a firemních dat kupujícího, která jsou zabezpečena proti neautorizovanému přístupu a chráněna proti zneužití. Údaje, které zadáváte v přihlášce či objednávce jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího. Jsou použity k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb a pro komunikaci s kupujícím.

7.2 Detailní osobní data i údaje o nákupech kupujícího jsou ukládány v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytovány třetím stranám.

7.3. Vezměte, prosím, na vědomí, že na živých akcích prodávajícího je třeba před jeho zahájením akce projít registrací účastníka, kdy může být zkontrolována našimi pracovníky vaše totožnost (držitele vstupenky), stejně tak i nárok zúčastit se akce (platná vstupenka), a zároveň potvrzujete souhlas s podmínkami účasti na živé akci. Tento krok je nezbytný a bez něj se nemůže účastník akce zúčastit.

7.4. Podrobnosti o ochraně zadaných údajů skrze tyto internetové stránky jsou také uvedeny na této speciální stránce https://superdite.cz/ochrana-udaju/

 Čl. IX. –  Odstoupení od smlouvy

9.1 Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

9.2 Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
• ode dne převzetí zboží,
• ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
• ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

9.3 Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
• poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
• o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
• o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
• dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
• dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
• dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
• v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

9.4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

9.5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.

9.6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Pokud bylo fyzické zboží (např. kniha) kupujícímu už zasláno, ale vrátilo se prodávajícímu pro neplatnou adresu kupujícího či nevyzvednutí kupujícího a existuje-li pro to důkaz, má právo prodávající kupujícímu účtovat manipulační poplatek za znovu zaslání zboží nebo odečíst tento poplatek (jakožto účelně již vynaložené prostředky za dopravu, balné a manipulaci se zásilkou a další s tím spojené náklady) z částky pro vrácení peněz při uplatnění odstoupení od smlouvy a toto kupující akceptuje. (To znamená, že při požadavku na znovu zaslání bude třeba douhradit manipulační poplatek na účet prodávajícího a po této úhradě bude zboží opakovaně odesláno; případně při odstoupení od smlouvy z již uhrazené částky bude stržen tento manipulační poplatek.)

9.7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

9.8. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

9.9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

9.10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

9.11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

9.12. Při objednání vstupenky na seminář má kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, a to nejpozději 180 dnů před datem konání živé akce. Odstoupení je možno provést v sídle společnosti nebo elektronickou formou na e-mailu: vase (zavináč) superdite.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupuje a s přiložením kopie faktury / daňového dokladu. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy zpět bankovním převodem. Odstoupení od smlouvy blíže než 180 dnů před datem akce není možné z organizačních důvodů a kupujícímu nemůže být vrácen poplatek za vstupenku v žádném případě, ať ji využije či nikoliv.

 Čl. X. – Práva z vadného plnění

10.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
• má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
• zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
• je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

10.2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

10.3. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
• výměnu za nové zboží,
• opravu zboží,
• přiměřenou slevu z kupní ceny,
• odstoupit od smlouvy.

10.4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
• pokud má zboží podstatnou vadu,
• pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
• při větším počtu vad zboží.

10.5. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

10.6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

10.7. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

10.8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

10.9. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

10.10. Volbu způsobu reklamace má kupující.

10.11. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Čl. XI. – Doručování

11.1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

11.2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

Čl. XII. – Mimosoudní řešení sporů

12.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

12.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

12.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Čl. XIII. – Závěrečná ustanovení

13.1 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2021. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek https://superdite.cz, popřípadě dalšími informačními kanály. Společnost Pomáháme uspět s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách https://superdite.cz/vop/ a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.

13.2 Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.3 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

13.4 Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

13.5 Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

13.6 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

13.7 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

13.8 Veškeré objednávky na těchto internetových stránkách vyžadují k jejich odeslání zaškrtnutí souhlasu s těmito obchodními podmínkami, který je ve výchozím nastavení nezaškrtnutý a je tak prokazatelné, že objednávající učinil jednoznačný a nezpochybnitelný souhlas s těmito obchodními podmínkami a zpracováním svých osobním údajů prodávajícím v plném rozsahu a bez výhrad.

13.9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

13.10. Pokud by nastala skutečnost, že některá z částí těchto obchodních podmínek se stane neplatnou, nemá to vliv na ostatní části těchto podmínek a jsou nadále v platnosti.

V Praze dne 1. 1. 2021

Pomáháme uspět s.r.o.
Dlouhá 730/35
110 00 Praha 1
IČ 29134366
DIČ CZ29134366

 

PŘÍLOHA I OBCHODNÍCH PODMÍNEK

INFORMACE O UPLATŇOVÁNÍ PRÁVA ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY

A.   Vzorové poučení o odstoupení od Kupní Smlouvy

Právo odstoupit od Kupní Smlouvy

Prodávající nabízí kupujícímu možnost odstoupení od Kupní Smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Týká se zejména fyzických produktů, nikoliv elektronických online produktů, které jsou digitálním dílem a nelze jej vrátit.

Lhůta pro odstoupení od Kupní Smlouvy uplyne 14 dnů ode dne následujícího po dnu, kdy Vy nebo Vámi určená třetí strana (jiná než dopravce) získáte do fyzického držení poslední položku objednávky. Své rozhodnutí odstoupit od Kupní Smlouvy nám prosím oznamte, a to prostřednictvím emailu na akademie (zavináč) radek-karban.cz nebo zašlete oznámení na adresu sídla společnosti. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (část B. této přílohy), není to však Vaší povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Kupní Smlouvy, postačuje zaslat nám sdělení o uplatnění práva odstoupit od Kupní Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Důsledky odstoupení od Kupní Smlouvy

Pokud odstoupíte od Kupní Smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečných prodlev a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od Kupní Smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený naší společností a dále kromě případných nákladů specifikovaných v obchodních podmínkách).

V případě, že zboží bylo placeno na dobírku, kupující bere na vědomí a souhlasí, že mu tyto prostředky budou zaslány na jeho bankovní účet. Sdělte nám proto, prosím, číslo bankovního účtu a kód banky, abychom Vám mohli vrátit peníze převodem na Váš bankovní účet. V žádném případě Vám tím nevzniknou další poplatky.

B.   Vzorový formulář pro odstoupení od Kupní Smlouvy

(vyplňte prosím tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od Kupní Smlouvy)

Adresát:

Pomáháme uspět s.r.o.
Email: vase (zavináč) superdite.cz

Odesílatel:

Jméno spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Číslo objednávky (VS):
Uhrazeno z účtu (nebo jinou formou):
Uhrazeno dne:

Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od Kupní Smlouvy o nákupu zboží.

Číslo bankovního účtu, na který máme poukázat peníze zpět:

Datum:

Podpis spotřebitele:
(pouze pokud je tento formulář zasílán v papírové podobě)

 

Ochrana údajů

Pokud jste naším zákazníkem, odběratelem novinek či newsletterů, účastníkem našich webinářů nebo i „jen“ návštěvníkem našich webů, svěřujete nám své osobní údaje. My zodpovídáme za jejich ochranu a zabezpečení. Seznamte se, prosím, s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).

Jsme společnost Pomáháme uspět s.r.o., Dlouhá 730/35, Praha 1, 110 00, IČ 29134366, která provozuje webové stránky superdite.cz.  Vaše osobní údaje zpracováváme jako správce, tj. určujeme, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybíráme případné další zpracovatele, kteří nám se zpracováním budou pomáhat.

Jak mě můžete kontaktovat?
O návštěvníky našich webů pečujeme s láskou. Pokud budete mít jakékoliv otázky či připomínky, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese: akademie ( zavináč ) radek-karban (tečka) cz.

Prohlašujeme
Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, a tedy že:

budeme zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu,
plníme dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů,
umožníme vám a budeme vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.
Rozsah osobních údajů a účel zpracování
Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

Organizace webinářů
Vaši e-mailovou adresu a případně i telefonní číslo nezbytně potřebujeme k zajištění organizace našich webinářů a poskytnutí přístupu k naším elektronickým produktům a službám.

Poskytování služeb a plnění smlouvy
Vaše osobní údaje v rozsahu: fakturační údaje, e-mail, telefon, případně korespondenční adresu nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy (např. zaslání přístupů do online kurzu, dodání knihy či jiného zboží).

Vedení účetnictví
Pokud si objednáte některý produkt či službu z naší nabídky, potřebujeme vaše osobní údaje (fakturační údaje), abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.

Přímý marketing skrz e-mail
Vaše osobní údaje (e-mail a jméno), pohlaví, jaké stránky na našem webu navštívíte a na co klikáte v e-mailu, a kdy e-maily nejčastěji otevíráte, využíváme za účelem přímého marketingu – zasílání a zobrazování obchodních sdělení. Pokud si objednáte některý z našich webinářů, PDF souborů, MP3 či video tréninků (ať placených nebo zdarma), vnímáme oprávněný zájem posílat vám newslettery s tématikou osobního rozvoje. Budeme to dělat maximálně po dobu 5 let od přihlášení.

Pokud zakoupíte některý z našich produktů či služeb jako váženému zákazníkovi vám budeme newsletters tématikou osobního rozvoje na základě oprávněného zájmu správce zasílat po dobu 5 let.

V obou případech se můžete ze zasílání newsletterů kdykoliv odhlásit tlačítkem“odhlásit se“  v patičce každého našeho e-mailu.

Přímý marketing skrz SMS zprávy
Pokud nám zadáte své telefonní číslo na jednom z našich webů, vnímáme oprávněný zájem o zaslání např. upozornění na konaný webinář, nebo na blížící se expiraci akční nabídky, a proto vám pošleme sms zprávu. Můžete se od nich kdykoliv odhlásit zasláním odpovědi na stejné číslo, ze kterého sms dorazila, s odpovědí „STOP“.

Přímý marketing skrz Facebook reklamu
Pokud navštívíte náš web, vnímáme oprávněný zájem prostřednictvím souborů cookies sledovat, jaké stránky na našem webu navštívíte a následně využít toto info pro remarketing a lepší cílení reklamy na Facebooku, a to po dobu maximálně 1 roku od návštěvy webu. Pokud si nepřejete naše reklamy na Facebooku vidět,můžete zobrazování našich reklam zrušit přímo na Facebooku prostřednictvím tohoto návodu, popř. vypnout cookies v prohlížeči, nebo změnit svoje preference pro zobrazování reklam na stránce Vaše předvolby pro reklamy. Informace shromážděné pomocí cookies nám neumožňují identifikovat vaše jméno, kontaktní údaje nebo jiné osobní identifikační údaje, pokud se nám je nerozhodnete sami poskytnout.

Přímý marketing skrz Facebook messenger
Pokud kontaktujete na naši Facebook stránku prostřednictvím služby Messenger, vnímáme oprávněný zájem posílat vám zprávy s tématikou související s obsahem našich webů. Budeme to dělat po dobu maximálně 5 let od posledního kontaktu. Od zasílání zpráv se můžete samozřejmě kdykoliv odhlásit, stačí pokud odepíšete slovo „stop“ a další zprávičky vám na Messenger od nás chodit nebudou.

Pokročilý marketing na základě souhlasu
Pouze na základě vašeho souhlasu vám můžeme zasílat také inspirující nabídky třetích osob nebo využít e-mailovou adresu např. pro remarketing a cílení reklamy na Facebooku. Ten lze samozřejmě kdykoli odvolat prostřednictvím našich kontaktních údajů.

Fotografie a video záznamy ze seminářů
Na některých našich živých akcích – školeních, seminářích, kurzech, tréninzích… pořizujeme fotografickou dokumentaci či video záznam. Fotografie používáme v propagačních materiálech, především na webu. Video záznam slouží účastníkům online kurzu ke zhlédnutí anebo k další propagaci nebo za účelem marketingu. U těchto materiálů nikdy nenajdete jména účastníků, jedině pokud by se jednalo o referenci a to na základě souhlasu. Pokud byste na záznamech nechtěli být, dejte nám vědět na našich kontaktních údajích před pořádáním živé akce.

Vaše osobní údaje si ponecháváme po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsme v konkrétních případech neuvedli jinak.

 

Cookies
Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte, ze které stránky přicházíte a přicházíte-li díky některému z našich affiliate partnerů. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu, affiliate a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby.

Pokud navštívíte náš web a máte zpracování cookies povoleno ve svém prohlížeči, vnímáme oprávněný zájem prostřednictvím souborů cookies sledovat, jaké stránky na našem webu navštívíte a následně na základě toho zlepšit cílení a relevanci našich Facebookových reklam, a to po dobu maximálně 1 roku od vaší poslední návštěvy webu. Pokud si nepřejete naše reklamy na Facebooku vidět,můžete zobrazování našich reklam zrušit přímo na Facebooku prostřednictvím tohoto návodu, popř. vypnout cookies v prohlížeči, nebo změnit svoje preference pro zobrazování reklam na stránce Vaše předvolby pro reklamy. Informace shromážděné pomocí cookies nám neumožňují identifikovat vaše jméno, kontaktní údaje nebo jiné osobní identifikační údaje, pokud se nám je nerozhodnete sami poskytnout.

Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači zakázat.

Koho využíváme pro zpracování cookies?

Služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Sesbírané cookies soubory jsou následně společností Google Inc. v souladu se Zásadami ochrany soukromí, dostupnými na https://www.google.com/intl/cs/policies/privacy/#nosharing.

Služby Facebook Pixel, provozované společností Facebook Inc., sídlem 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA. Sesbírané cookies soubory jsou následně společností Facebook Inc. v souladu se Zásadami ochrany soukromí, dostupnými na https://www.facebook.com/full_data_use_policy

 
Předávání osobních údajů třetím stranám
K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci, kteří jsou vázáni mlčenlivostí a proškoleni v oblasti bezpečnosti zpracování osobních údajů.

Většinu zpracovatelských operací zvládáme sami a nepotřebujeme k nim 3. strany.

Pro zajištění některých konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří se na dané zpracování specializují a jsou v souladu s GDPR.

Jsou to poskytovatelé následujících platforem a služeb:

Poskytovatelé hostingu a serverových služeb

Wedos.com – domény / hosting
WEDOS Internet, a.s., Masarykova 1230, 373 41 Hluboká nad Vltavou, Česká republika, IČ: 28115708
Český hosting.cz – domény / hosting
THINline s.r.o., Nádražní 42/82, Praha 5 – Smíchov, 150 00, IČ: 26747359
Leadpages.net – hosting registračních stránek
Avenue 81, Inc. d/b/a LeadPages USA
Webinarjam.com – hosting registračních stránek na webinář a pořádání webinářů
Genesis Digital LLC, 7660 Fay Ave #H184, La Jolla, CA 92037 USA
Analytické nástroje

Google Analytics – statistiky návštěvnosti webu
Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Marketing a zákaznická podpora

ActiveCampaign – nástroj pro hromadnou rozesílku emailů
ActiveCampaign, Inc., 1 N Dearborn, 5th Floor, Chicago, IL 60601, United States
MailChimp – nástroj pro hromadnou rozesílku emailů
The Rocket Science Group, LLC, 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA
ManyChat – komunikace přes FB messenger
ManyChat, INC.220 Golden Oak Dr, Portola Valley, CA, 94028, USA.
Facebook pixel
Facebook Ireland Ltd, 4 Grand canal square, Dublin 2, Irsko, VAT IE9692928F
Zapier – přenos dat
Zapier, 243 Buena Vista Avenue, Suite 508, Sunnyvale, CA 94086 United States
Smartsupp.com, s.r.o. – online chat a uživatelská analytika
Milady Horákové 13, 602 00 Brno, IČ03668681, DIČ CZ03668681
Fakturace a účetnictví

FAPI – automatické faktury
SmartSelling a.s., Netroufalky 797/5, 625 00 Brno, Česká republika, DIČ: CZ29210372
Je možné, že se v budoucnu rozhodneme využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Slibujeme vám však, že v takovém případě budeme na zpracovatele klást při výběru minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byli naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

 
Předávání dat mimo EU
Data zpracováváme výhradně v Evropské unii nebo v zemích, které zajišťují odpovídající úroveň ochrany na základě rozhodnutí Evropské komise.

 
Vaše práva v souvislosti ochranou osobních údajů
V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: akademie ( zavináč ) radek-karban (tečka) cz

Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránku se zásadami zpracování osobních údajů.

Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a my vám doložíme ve lhůtě 30 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.

Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.

Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud vznesete námitku proti zpracování. Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování. (Např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.)

Právo na přenositelnost
Pokud byste chtěli své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, budeme postupovat stejně jako při využití práva na přístup – jen s tím rozdílem, že vám informace dodáme ve strojově čitelné podobě. Tady potřebujeme alespoň 30 dní.

Právo na výmaz (být zapomenut)
Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). Nechceme na vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo. V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje ze systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 30 dní.

V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností, a např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O dokončení výmazu vás budeme informovat na e-mail.

Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů
Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme moc rádi pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom s tím mohli něco udělat a případné pochybení napravit.

Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení
E-maily s inspirací, články či produkty a službami vám zasíláme jste-li náš zákazník na základě našeho oprávněného zájmu. Odhlásit se můžete prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém e-mailu.

 
Mlčenlivost
Dovolujeme si Vás ujistit, že naši zaměstnanci, spolupracovníci a zpracovatelé, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 16.10.2020.

V případě jakékoliv změny našich zásad zpracování osobních údajů, bude nové znění těchto zásad uvedeno na adrese https://superdite.cz/ochrana-udaju/. Podívejte se na tuto stránku v libovolný čas, kdy chcete vidět aktuální znění našich zásad zpracování osobních údajů.

Děkujeme za vaši důvěru!